Hutten bouwen – Volderia opkomst

De Volderia Horde heeft vrijdagavond optimaal genoten van het mooie weer! Deze opkomst hebben de welpen hutten gebouwd. Het eindresultaat was een hut voorzien van een deur, tuin en zelfs meubels en servies. Halverwege de bouw hebben wij limo gedronken in de tuin. Aan het einde van de opkomst hebben wij nog in de hut kunnen genieten van de zonsondergang. Een mooie aftrap van het weekend en nog beter: de lente!

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties